Thursday, May 15, 2008

Cuba mengatasi kebosanan

Hmmm.aku terpinga-pinga setelah ditinggalkan roomate yang pulang ke kampung masing-masing.Mase tu aku tak tau nak buat ape.Aku mula buat perancangan baru.Aku mengajak hazimir (bukan nama sebenar) untuk bermain pingpong.Dah puas bermain aku bersilang kaki berehat(ingatkan takde keje).Tiba-tiba handpone polyponikku berbunyi,lantas aku menerpa dan dikejutkan dengan satu berita buruk.Brother yang sepatutnya bertugas untuk menjaga cybercafe (tempatku bekerja part time) kemalangan.Jadi,boss suruh aku ambil alih tugas malam ni..So,bila dah keje kat Cc,paham-pahamla.Semua laman web dah ditelusi kecuali ade part2 yang tertentu.Post kali ni pun telah berjaya dihasilkan semasa bertugas di Cc.Hehe.berjaya gak atasi kebosanan dibilik.

5 comments:

Matematis Muda said...

bro jagatraya
naseb lu jadi pakgad cc kan?
takde buat keje laen ke bro?

Dammit said...

din,balik cc baik baik.takut2 ade bnde perhatikan ko.hahaha

Unknown said...

jagatraya? aizudin? la.. sorang lagi bukak blog. bagus!

ni din yang baru masuk sem lepas kan? :D

selamat jage blog and jage cc. bila2 free belanje aku eskrem eh, gune duit gaji jage cc.. :p

Mr Jagatraya said...

blh2..senior2 punye psal tkde hal punye.

Unknown said...

i take that bro!