Monday, May 26, 2008

Melayu Boleh!

Dulu negara kita pernah digemparkan dengan kejadian-kejadian aneh dikalangan orang melayu iaitu pergambaran video sex dan berunsurkan lucah.

Mungkin orang yang katak bawah tempurung je tak tau benda ni.Aku jugak percaya ada dikalangan member-member korang yang terlibat dalam kerja tak senonoh ni.

Aku sebenarnya tak paham kenapa diorang nak rakam benda-benda macam ni.Nak buat koleksi dan tunjuk kepada anak cucu ke?Kalau korang perasan,benda ni berlaku secara berleluasa semenjak kewujudan satu alat teknologi yang bernama handphone.

Aku dah sampai naik meluat dan terkilan kalau pelakon yang terlibat dalam video tu orang melayu.Nasib baik ada sikap meluat dan benci,itu maknanya aku masih sayang kat orang melayu kita.Kalau aku jadi menteri,aku akan cari orang-orang yang terlibat dengan video tu dan ambil tindakan tegas ,tapi yang lagi hebat lagi menteri pun terlibat ngan benda tu cuma bezanya bukan dia yang tangkap sendiri.(Candid camera)

Kalau video pasal artis lagi melambak..Malas aku nak cakap.Aku rasa selagi negara kita tak buat hukum hudud,selagi tu benda ni tak dapat diatasi.Percaya tak?kalau tak caya sudah.Kalau korang nak tau apa kelebihan hudud,nanti aku ceritakan.

Mengikut seorang researcher Dr Jamnul Azhar,beliau kata hukuman sebat yang diberi kepada pelaku salah bagi orang bujang yang melakukan zina,adalah bagus untuk memhalang dari tersebarnya virus HIV.Beliau menyambung lagi,hukuman sebat yang dilakukan dibahagian belakang kat tulang belakang tu ada kesan baik untuk mencegah HIV.Masya Allah.Hebatnya kuasa tuhan yang lebih tau hukum alam ini.

Kalau korang nak tau lagi,ko carilah dalam laman web Dr Jamnul.Aku pun tak berapa tau dia punye laman web.Aku percaya 99% yang Malaysia akan kembali aman dari unsur jenayah kalau kita apply hukum hudud yang Allah dah citekan kat kita semua melalui kitabnya Al-Quran.Percaya atau tidak,korang fikirlah sendiri.Kalau nak anta komen ke,kongsi pendapat,anta-antalah.

No comments: