Friday, May 23, 2008

Aku,dia dan gitar


Betul ke bukan semua orang boleh main gitar?
Betul ke budak jari kecik takleh main gitar dengan betul?
Aku rasa dakwaan tu meleset sama sekali sebab aku rasa orang kategori ni je yang takleh main gitar

1.Tak yakin dengan diri sendiri.

2.Jari tak cukup lima untuk satu tangan.

3.Tidak terhibur mendengar alat muzik.

4.mengalami masalah pendengaran.

5.Tak tahu tentang kewujudan gitar.

6.Memang sejak lahir bencikan gitar.

Tapi cukup ke 6 kategori?..Kalau tak cukup tambahla sendiri..

4 comments:

Dammit said...

abang din, saya ade 10 jari, bagaimana?

Mr Jagatraya said...

10 jari lagi bagus..perfect..Tp,aku ade 20 jari..

Matematis Muda said...

gitar saya pulak ada jari..
bagaimana?

Mr Jagatraya said...

kalau gitar ada jari, ni mesti kena dek virus adik gambang.