Saturday, May 10, 2008

Cc bro

Maka hari ni genapla hari keempat aku menjaga Cc dgn jayanye.Benda yang paling aku tak suka dulu potostat la.Tapi,hari demi hari berlalu,dan aku adalah diantara satu yang paling suka manage msin potostat.Nak tau kenape?Sebab aku asyik belajar dari kesalahan..mula2 benci gak.Siap doa lagi takde orang nak potostat setiap kali aku bertugas,namun lame-kelamaan aku makin expert kendali mesin,tambhan lagi ade partner tlg jage cc aku sekali iaitu Hazimir(bukan nama sebenar) membantu.Satu lagi bende yang aku paling cuak sekali kalau server down.Ntah nape,aku diuji ngan bende ni masa hari kedua..Ade customer complain nape tk dapat internet..Aku ngan confidentnye cakap."Ko refresh je la john"..tapi,rupa-rupanye ade masalah lain.Ku lihat internet yg sedang aku gune pun takleh serve..Make tk teragak-agak lagi aku pun buat la macam mana yang diajar,aku restart balik com,pastu tutup semua suis,pastu on balik.Nasib baik lepas tu ok..Aku menarik nafas lega la apa lagi...

No comments: