Friday, June 6, 2008

Aku ketagihan


Baru-baru ni aku ketagihan semula.


Bertahun-tahun aku terjebak dengan benda ni.


Aku mencari bahan ketagih aku.


Bila aku dapat benda ni,Aku lega..


Seperti dalam dunia sendiri.


Aku pernah membeli banyak stok masa sekolah dulu.


Walaupun sukar untuk ke bandar pada masa tu.


Tapi,dengan bantuan orang dalam,semuanya settle.


Pernah parents aku berusaha bawa aku ke pusat perubatan untuk memulihkan masalah ini.


Tapi cuma berkesan sekali,itupun dalam tempoh yang sekejap.


Namun,ketagihan ini kembali bermula.


Setelah lama aku tinggalkan.


Tapi,bagus juga.


Fuh!nasib baik ada ko..






Kini,hingusku tak meleleh lagi.Lega.hehe.






3 comments:

Dammit said...

bilik aku byk tisu, amek lah.

nuar said...

ketagihan ko ni berpanjangan ke ? hehe.

p/s: ku telah meletakkan linkmu di blogku, bilakah mu nak letakkan linkku di blogmu ? hehehe

Mr Jagatraya said...

ni nuar mana ni?nuar yassin ke?aku byk member nama anuar..