Sunday, December 28, 2008

Dari Alam Angker ke alam realiti








Gambar-gambar kat atas ni sukar nak dipercaya.
Mungkin benar atau tidak.
Bagi aku,gambar-gambar ni semua takleh percaya
Mungkin sebab teknologi yang canggih masa kini yang boleh edit apa jua jenis gambar yang ditangkap.
Walaupun tak berapa nak percaya,tapi bulu tengkok aku meremang jugak masa nak upload gambar ni.
Tapi,semua tu tak mustahil kalau tuhan nak tunjuk..
Anyway,gambar yang paling seram bagi aku yang no 2.
Soram den tengok..
So,what is ur opinion?

12 comments:

bawangmerah said...

seram jugak.

*aku akui, aku penakot*

Huzai Mansor said...

gambar ke-6.

Itu Meramon (kalau kamu layan Digimon dulu.)


Hahaha! :P

Anonymous said...

hahahahahahahahahah
rajin plak diorang enterframe

Unknown said...

STBB ok pojan :))

btw, aku rase ko perlu tengok lebih banyak lagi gambar2 macam ni kot jagat? rasenye yang no 2 tu, cam peringkat preliminary je untuk rase seram. huhu~

Mr Jagatraya said...

bawang merah-hoho..aku rasa bukan ko sorang je yg penakut..

Huzai-ooo.Aku dh lama dah tk tgk digimon.Tapi,aku still igt lagi..

Tuan Caracol-tu la pasal..

szakif-ceh..Nnt aku bwk lagi gmbar yang gile seram..hehe.

Master J said...

gmbr no3 ada apa?

MNM said...

waaa, seramnyer... mgkin di alter atau tidak, terpulang kepada tuan empunya gambar.......

Mr Jagatraya said...

MasterJ-oo.ko tk perasaan kot..Yg kat atas pokok tu.Tgk btl2.Msti ko nmpak punye..

MNM-haha.Agak seram jugak sbnrnya.
Tp,entahla..Manusia ni kdg2 suka mereka-reka gambar..Cut and paste pun bley jadi..

As said...

erm, selalu jugak as tengok secara life.

Ade sorang kawan family neh, die cam diberi ilham sket lah oleh Allah untuk ubatkan orang. Die salu kalau nak view kan benda yang tak nampak dengan mata kasar orang lain, die suka amik gambar guna kamera handset. Saje nak bg tgk katanya. Hehe

er berminat tgk video perubatan islam tak? boleh try test tgk satu kat sini

tusky said...

potret2 mistik
huahua..

Mr Jagatraya said...

As-haa.aku dh tgk video yg bagi tu.
Yg pasal berubat secara islam pun aku selalu jgak tgk..Ada yg smpai nk masuk dlm badan aku pun ade..

Tusky-ada style tak??haha

Unknown said...

a'ah la~ no 3 ade ape sebenarnye? atas pokok ok, then? aku maseh tak nampak. dah habes tenung dah. naik juling mata.

huhu~