Friday, December 12, 2008

Jaket sehidup semati


Kepada semua pembaca Aku Macam Mana? yang disanjungi,
Blog ni akan direhatkan selama 1 minggu ,
Bukan kerana hendak menghadapi examination,
Tapi,ingin ke tempat orang yang tidak dikenali,
Yang tinggal hanya la jaket stylo yang tergantung
Sehidup semati buat masa sekarang
Berserta dengan 2 botol air mineral.
Yang kain putih diatas rak tu pulak bukanla kain kapan,
Jangan fikir bukan-bukan lak..
Maknanya,insyaallah aku akan kembali lagi..
Hehehe.

7 comments:

As said...

nape tinggal jaket sehidup semati tuh
bukan takat botol air mineral ada dua, gelas pun ada dua
ehem ehem!

haha, baru ingat nak amik kain putih tu tolong kerat jadi kain kafan :P

moga selamatlah apa jua pun ;)

Tuan Caracol said...

wardrp mcm hotel!

MaNuSiA_RuMiT said...

hurm..
jgn lupa balik pastu merapu lagi ok!!

Mr Jagatraya said...

As-thankx

Tuan caracol-Ehemm.

Manusia Rumit-ok cik..

tusky said...

nirvana x jadi eh
x hidup2 lagi pon..
kembalilah..

dammit said...

hahaha aku tau ni jaket faveret ko.

Tuan Caracol said...

udah2 lah, balik lah ke pangkal jalan (dunia blogging)