Monday, November 10, 2008

Apa kes???


Gambar ni bukan diambil di Malaysia
Yang pastinya ni bukan gambar aku,
Jadi,aku nak takut-takutkan kamu,
Bagi mereka yang suka berjemur,teruskan usaha anda untuk mendapatkan kulit yang cantik macam gambar diatas.
Member aku cakap macam kulit hotdog goreng..Lagi siut.
Ada bran?.Aku cabar kamu..

11 comments:

KNOWLEE said...

Euhhhh...
Hot dog lagi licin la.
Yg ni ada keduts keduts.
Eeee...no sunbathing for me.
Sport, ok.
Saja2 nak jemur badan, mahap leee.
Biar betul gambar tuh.
Scaryyyy!

Szakif said...

are you serious?!!

akuYANGtipikal said...

errr......
Indahnya Islam~

MaNuSiA_RuMiT said...

adeh....x berani2...nanti bf ku cabut lari...ahakz...

Master J said...

eheh..kulit mcm blh kupas jerr....hehe..

HUZAI said...

photoshopped tu... (agaknya-ah)

Jagatraya said...

knowlee-mmg scary pun.

szakif-serius beb..

akuyangtipikal-subhanallah

manusiarumit-huhu

masterJ-bole la kot.Mcm kupas telur.hehe.

huzai-ntahla.Rasanya betul..

dammit said...

haha weh entri bergambar mmg dah jadi trademark ko a. style2. haha

stanum_saliva said...

hahaha...tu gambar nenek tua xsedar diri...siap dilumur krim sunburn lg...

Mr Jagatraya said...

Dammit-hehe.Mmg style aku skang.

Stanum_saliva-nenek tu nak berjemur gak mcam org biasa..

alif zai mim ra said...

eew... sian kan diorang..dah putih cerah nak jadi gelap. kita ni plak, dah gelap sawo matang elok..cukup melatonine, nak jadi cerah plak. haish..tu la..kita ni mana pernah cukup..