Monday, August 3, 2009

Terjahan di Kualo Pilah

Penghujung musim buah di Kuala Pilah.Enak diluar sedap didalam

Buah cempedak yang meletup-letup menggilai penggemar cempedak goreng


Pisang goreng yang panjang lagi enak dijual di ulu bendul.Dalam pinggan tu RM 3



Jambatan yang meletihkan di Ulu Bendul turut mendapat perhatian pengunjung.


Rumah tumpangan yang menepati ciri-ciri rumah minangkabau di Ulu Bendul



Huh!Pekebenda nih?Menakutkan penggemar sosej BBQ.Tapi,benda ni abis jugak bila dihadap.



Cuba korang teka buah apakah ini?Kalau dapat teka,memang powerla.

Makam seorang wali yang yang terkenal dan mempunyai sejarah tersendiri.


P/s:Asyik cerita pasal makanan je.Aku pun pelik.Nasib baik aku tak amik gambar ayam masak lomak cili api.Kalau tak, meleleh korang.






















5 comments:

dammit said...

len kali aku nak join boleh? haha. Amacam, dah boleh cakap noghori? hehe

Matematis Muda said...

bilo pulak ko poie kolopilah ni jagat?

Mr Jagatraya said...

dammit-ni yg den malas ni ha.Ekau tanyo soklan yg den pikir ekau pun tau nih.Hehe.Next sem ader kot progm yg same.

MM-tu lo ekau duduk atas,den ni ha duduk bawak jo.Den poie maso ekau balik kot.

messyremo said...

dem~~

cempedak tu..

apasal tak bawak balik..leh mak aku tolong goreng~~

azman said...

punya lah banyak buah, pisang goreng gak yg di makan.


buah bulat tu, adalah sejenis buah pokok hiasan tepi jalan, tak boleh dimakan
tekaan aku....