Thursday, August 27, 2009

Pandai beb!

Dalam kelas operational research
Miss su sedang mengajar didalam kelas
***************************
Miss Su:Jagatraya! Do you understand?What is the funny at the back?
Aku:Aku diam tak bersuara.Rasenya dia perli aku kot.Sebab dia nampak aku tersengih masa belajar.

Kemudian kelas berlangsung sehingga 30 min berlalu.

Amin:Miss,apa beza kalau kita guna table ni dengan table yang satu lagi.
Miss Su:Oooo.Amin,camni.Table ni utk dual method dan yang ini untuk satu lagi.

Miss Su menerangkan dengan semangat tentang kemusykilan yang ditanya amin.Aku yang disebelah amin tumpang mendengar sahaja tapi still blur.
Tiba-tiba,miss Su bertanya soklan kepada salah seorang student yang bernama Fuzah.

Miss Su:Ok Fuzah ,macammana nak buat yang ini?
Fuzah:Hmmmm.(seolah-olah blur sekejap)
Miss Su:Awak kan my student yang pandai masa kelas yang lepas.Hehe.Saya biasanya ingat nama orang yang pandai je.Tapi,Yang lain pun pandai jugak.Tapi,tak ingat je lagi(ayat cover)

Lalu aku berpandangan antara satu sama lain dengan amin.
Aku:Maknanya kita ni tergolong kategeri pandai la yek.haha
Amin:betul3

5 comments:

Master J said...

hahaha mmg pndi lah =)

messyremo said...

dem..

haha..

tak bole blah alasan~

Matematis Muda said...

wah pandai la encik jagat ni
tapi takpe
ko pandai
aku jenius
haha

tusky said...

pandai2 je ko ni..
hahahaha

Mr Jagatraya said...

MasterJ-Jgn ckp mcm tu,malulah..haha.

Messyremo-haha.

MM-Huh..Tkpe MM,agak2 sem ni ader chance dpt 4.0 tk?

Tusky-Jangan memandai en tuskysama.haha.