Monday, July 6, 2009

Karnival Belilah barangan buatan Malaysia di Menara condong

Seorang pembeli tengah confuse untuk membeli barang di karnival

Cuaca panas terik tidak menghalang untuk pengunjung datang ke karnival

Labu sayong dari kuala kangsar juga ade terdapat dijual disini

Bekas perhiasan yang dibuat dari getah dengan harga yang tertera di depan

Inilah kedai kopi cap ayam yang dkatakan paling sedap di T.Intan.Kedainya berhampiran menara condong.Kedai ni berjaya menaikkan nama ayam-ayam diseluruh Malaysia.

Jualan Batik turut dijual disini.Made in Perak beb.


Lihatlah keunikan menara condong ni.Kalau dari sudut ni, nampak condong bebenor.

7 comments:

Miss Typical said...

bawak aku!bawak aku!gi sane!!!

messyremo said...

mulai tahun depan aku kan turun ke sane lebih kerap..hehe

bolela ko bwk aku jln2...

KNOWLEE said...

Cam tak ramai je orang.

Mr Jagatraya said...

Miss typical-Haha.Dh terlambat.Karnival dh abis.Tapi,klu nak jalan2 kat t.intan bleyla.

Messyremo-Haha.boleh2.don't worry.

Knowlee-Sory,aku amik kat part yg tk ramai orgla.Belah blkg tu ramai sungguh.

Miss Typical said...

hahahaha,okayh,nanti aku dtg kau bawak aku jln2 kat situ! :p

Mr Jagatraya said...

Okeh2.Tkde hal punyer.

Madam Agni said...

nice pic bro!!!

Salam,

Kami merupakan pekerja2 dari sebuah kilang di Shah Alam, Agni Energie Sdn Bhd yang diberhentikan secara besar-besaran tanpa pampasan dan gaji.

Majikan kami merupakan sebuah syarikat multinasional yang sedang cuba melarikan diri ke luar negara.

Bantulah kami untuk mendptkan hak kami.

Kami perlukan trafik dan follower untuk BLOG kami. (kami dah jd follower blog anda juga)

Bantuan anda amat2... tersangat2 diperlukan.

http://agni-inc.blogspot.com