Tuesday, June 16, 2009

Perihal burger

Pejam celik, pejam celik
Dah kira-kira hampir 2 bulan aku berada di rumah
Sekarang, tengok tali pengukur pun aku rasa gerun.
Entah kenapa mak aku letak tali pengukur tu diatas sofa di bahagian pemegang.
Dah la sofa tu sofa favourite aku untuk chill tgk tv.
Dulu aku selalu ukur pinggangku untuk memastikan yang perutku sentiasa maintain ditahap muda-muda sekarang.
Kemudian aku diuji lagi dengan seluar-seluar yang banyak sudah merasai keketatannya.
Tapi,aku tak hairan bila wujudnya benda ni kat rumah sebagai punca keketatan seluar ku.
Hampir setiap hari aku masak untuk memenuhi keperluan nafsu makan.




Dah tengok proses kejadian burger?
Tapi burger yg aku buat ni sedap.Kalah burger king.

7 comments:

Huzai said...

perghhh... at least mike duk rumah. takde la krisis makanan. Tgk teman ni.. makan megi je. hahaha.

terliur pulak teman tengok. Aih, ok. nak kelua beli burger sekarang gak.

Szakif said...

ahaha~ perlu la bunga biru kat sebelah burger tu...

Mr Jagatraya said...

Huzai-bgus2.Pegi beli burger.Nnt bley cepat besor macam aku.haha.

szakif-haha.Ko perasan rupenye hiasan tu.Nmpak sedap tak?

bawangmerah said...

sikitnye tarok bawang.

Mr Jagatraya said...

bawangmerah-oooo.sbnarnya,aku dah letak bawang merah cincang kat bawah slps roti.Dan kat situ pun aku dah bubuh byk sos.Seterusnya barula salad.Lps tu baru daging yang kita nampak tu.Lepas salad ats daging tu letak lagi bwg ngan sos.Tu yg meleleh tu!

sHiNo said...

cam best je..
tapi, kalo bunga biru tuh diganti ngan tomato sebiji, lagi menambah selera.. heeee~~

Szakif said...

nampak sedap! hehe.. tapikan, better letak bawang holland instead of bawang yang ko guna tuh. hehe.. bawang holland ialah bawang besar yang putih kekuningan tuh.