Tuesday, October 7, 2008

Space

Aku terlupa sesuatu sebelum ni,
Lupa nak ucapkan selamat hari raya kat semua blogger.
Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin.
Lepas raya ni semua naik dan bertambah,
Harga barang naik,
jumlah duit raya naik,
Jumlah member dalam blog bertambah,
Jumlah anak saudara bertambah,
Yang paling obvious sekali jumlah space kat perut pun bertambah.
Mungkin sebab lemang,ketupat,rendang,kuih raya semua disumbat sekali gus masa hari raya aritu.
Haha.Padan muka sapa yang bertambah space kat perut..Aku tau ada banyak pihak yang terasa.hehe.

8 comments:

MaNuSiA_RuMiT said...

selamat hari raya juga..
kah9...
terasa ni

nurilahi said...

haha..camtu eyh :D

diet kamu tak efek skang, tp akan efek kemudian

dammit said...

okey, aku tak terasa.haha

Jagatraya said...

manusia rumit-hehe

nurilahi-tak payah diet la klu gitu..hehe

Dammit-yeke?mcm tk caya je.

nurilahi said...

kamu salah faham, diet tak bermakna kurang makan. diet bermakna pemakanan seimbang. Maksud as, makan tak jaga skang takkan efek skang pd health, tp kemudian hari :D

tp takpe, kamu mesti pandai (:

take care

HUZAI said...

isy. buncit selepas raya. salah sendiri kerana terlalu menyukai ayam masak merah dan kuah lodeh. ciss..

Jagatraya said...

nurilahi-bru sy pham cikgu as.Maklumla bdk math.kureng ckt bab2 diet ni..hehe.thanks for ur great info..

huzai-takpe.Buncit utk sementara.tp,yg paling bmbang klu berterusan smpai next raya..haha.

nurilahi said...

ya, bagus anak murid, tengoklah sape cekgu nye..hahahaha

as tau skit2 je, bukan amik dietetics pun :S
bab makan2 neh basic ah sume orang kna tau, tau!