Monday, July 28, 2008

Hari ini Dalam Sejarah

Kali pertama,
Aku mengukir sejarah,
Membeli sebuah buku,
Walaupun malu untuk mengatakan disini,
Duit yang banyak disalurkan ditempat yang tak sepatutnya,
Tentu anda masih bertanya tentang buku apakah itu?
Itulah buku agama.
Ditulis sepenuhnya oleh Dato' Dr Haron din.
Mengenai persoalan soal jawab agama ilmu fekah.
Dibeli disebabkan risau duit tu diseleweng ditempat lain,
Mengapa mesti kedekut untuk membeli buku ilmiah untuk santapan rohani,
Sedangkan tidak kedekut untuk menonton wayang, bowling, komik, dvd, baju& seluar dll.
Aku harap,aku boleh spend duit untuk beli buku sebegitu lagi..
Jadi,alang-alang aku dah tulis blog ni,aku nak promote kamu semua untuk beli buku ni..Serius best dan tak menyesal..
Beli jangan tak beli..!!

4 comments:

Anonymous said...

1.
kalo ko tak nak letak game tu kat blog, sila kasi link game tu kat aku...

2.
baguh baguh, rajin2 lah membaca....

Unknown said...

1.
da habis bace?

2.
nak pinjam. tak kira. nak gak.

Anonymous said...

dah update blog, sila digest :p

Mr Jagatraya said...

tuan caracol-aku masih sdg mncari game tu..Tak jmpe lagi..

szakif-aku tak abs lagi baca,klu abs bolela pnjam..