Thursday, February 12, 2009

Situasi yang paling digemari

Mr X:Wei,meh la datang jap.Aku nak cakap sikit kat ko.Borak-borak sikit.

Mr Y:Ok.Tapi cepat sikitla ye.Aku ade kerje ni.

Mr X:Hmmm.Sebenarnya aku ade satu story nak cerita kat ko.

Mr Y:Ceritala.Macam menarik je.(dengan semangat ingin tahu).

Mr X:Macam ni,aritu aku pergi kedai makan.Hmmm,aku rasa baik takyah ceritala.Ko semalam quiz senang tak?(tukar topik)

Mr Y:Hmmm.Ko penah makan penampar tak?

Sory,cerita macam kasar sikit.Tapi,situasi macam ni sering berlaku dikalangan kita.Betul tak?

5 comments:

gadisTIPIKAL said...

hehehehehe, betul2, ala2 macam nak kite yg urge die suh cite :P

bawangmerah said...

sangat betul ok.
bile jadik macam tu, rase nak tibai je kawan tu. memang hampas tol.
dia yang nak story, alih2 tukar topik. menguji ke-panas-baran-an ku.huh!

Huzai said...

Terasa nak mencarut kuat-kuat dekat situ. Haha.

Cik Angah said...

haha..nak je terajang!~

Caracol S. Trampt said...

tak pun